środa, 08 styczeń 2025

Konkurs English High Flier XIX edycja 12.12.2019

Wszystkich chętnych uczniów zachęcam do wzięcia udziału w konkursie.

 

Poniżej regulamin konkursu English High Flier :

  1. OrganizatoremXIXedycji konkursu Eglish High Flier jest firma edukacyjna Łowcy Talentów – JERSZ.
  1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych klas 5, 6, 7 i 8 oraz uczniów szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych z podziałem na kategorie wiekowe.
  1. Zawody mają miejsce tylko raz – 12.12.2019 r. w godz. 13:00 - 14:00 (45 minut - test, 15 minut - sprawy organizacyjne).Uczeń rozwiązuje test w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnej Komisji.
  1. Odpowiedzi zakreślane są na specjalnej karcie odpowiedzi, która po zawodach przekazana będzie organizatorowi. Uczeń dostaje tylko jedną taką kartę.
  1. Warunkiem przystąpienia szkoły do konkursu jest udział w nim minimum 11 uczniów z całej szkoły orazprzesłanie prawidłowo uzupełnionej KARTY ZGŁOSZENIA do dnia 29.11.2019 r. Kartę zgłoszenia należy uzupełnić na stronie internetowej WWW.JERSZ.PLlub uzupełnioną przesłać Pocztą Polską na adres: Łowcy Talentów – JERSZ, ul. Dębowa 2, Wilczyn, 55-120 Oborniki Śląskie ( Kartę zgłoszenia –wypełni koordynator szkolny: Agata Maksymczak -Terech)
  1. Konkurs jest przedsięwzięciem samofinansującym się. Zebrane fundusze organizator przeznacza na nagrody (45% wpływów) i techniczną obsługę konkursu. W związku z tym proponuje się, aby rodzice ucznia deklarującego udział w konkursie wpłacali wpisowe w wysokości10 zł.

 

  1. Test konkursowy jest testem jednokrotnego wyboru (30 zadań z odpowiedziami A, B, C, D, E z których dokładnie jedna odpowiedź jest prawidłowa) dla uczniów szkół podstawowych oraz testem wielokrotnego wyboru (28 zadań z odpowiedziami A, B, C, D z których każda może być prawdziwa lub fałszywa) dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Test jednokrotnego wyboru zawiera 10 pytań za 3 punkty, 10 za 4 punkty i 10 za 5 punktów. Na starcie uczeń otrzymuje 30 punktów, za poprawną odpowiedź odpowiednio 3, 4 lub 5 punktów, za brak odpowiedzi 0 punktów, za błędną odpowiedź odejmuje się mu ¼ punktów przeznaczonych na zadanie. W teście wielokrotnego wyboru na starcie uczeń otrzymuje 112 punktów, za poprawną odpowiedź  1 pkt, za brak odpowiedzi 0 punktów a za błędną -1 pkt.
  1. Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrody:
  2. A) Wakacyjny Obóz Talentów – o wartości 1 050 zł (w tym 8% VAT),
  3. B) Wakacyjny Obóz Talentów z dopłatą,

Nagrody z pkt A i B mogą nie zostać przyznane, jeśli brak jest odpowiednich funduszy wygospodarowanych w toku konkursu.

  1. C) nagrody rzeczowe.

Nagrodę w postaci obozu można we własnym zakresie sprzedać (przekazać) innej osobie lub zamienić na nagrodę wymienioną w punkcie C (informacja o obozie jest dostępna na stronie www.jersz.pl). Dyplom laureata otrzymuje każdy nagrodzony uczeń. Odpowiednio uczeń, który uzyskał ponad 80% punktów, otrzyma dyplom uznania za zdobycie bardzo dobrego wyniku, a uczeń, który przekroczy próg 75% punktów, dyplom uznania za zdobycie dobrego wyniku w konkursie. Progi mogą zostać obniżone. Pozostali uczestnicy otrzymują dyplom uczestnika konkursu. W poprzedniej edycji konkursu w roku 2018  na 8 491 uczniów przyznano 7 nagród A) 13 nagród B) i 51 nagród C). Organizator zastrzega sobie prawo wręczenia dodatkowych wyróżnień lub/i przyznania nagród specjalnych.

  1. Rozdział nagród będzie proporcjonalny do udziału uczniów z poszczególnych klas, w przypadku małej liczby startujących mogą nie być przyznane nagrody w formie obozu.
  1. Organizator zobowiązuje się przekazać wyniki najpóźniej 6 tygodni po konkursie.
  1. Reklamacje należy zgłaszać do dziewięciu tygodni po konkursie, po tym terminie materiały konkursowe zostaną zniszczone.
  1. Jeżeli uczeń jest przekonany, że jakieś zadanie (pytanie) testu konkursowego jest źle sformułowane i trudno o jednoznaczne odpowiedzi powinien to zgłosić do sprawozdania pisanego przez szkolne jury konkursu. Wypełnienie karty odpowiedzi jest częścią konkursu. Błędne wypełnienie karty nie może być podstawą do reklamacji.
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowego testu sprawdzającego w przypadku wyników wskazujących na brak samodzielnej pracy uczestników konkursu, a  w szczególnie rażących przypadkach do dyskwalifikacji szkoły.
  1. Pełnoletni uczestnicy oraz rodzice i opiekunowie prawni niepełnoletnich uczestników, w chwili wniesienia opłaty za uczestnictwo w konkursie, wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych uczestnika (klasa oddział i numer w dzienniku) na potrzeby realizacji konkursu.
  1. Testy konkursowe z kartami odpowiedzi i instrukcją dla Szkolnego Koordynatora Konkursu zostaną przesłane do szkół do dnia9.12.2019 r. W przypadku braku przesyłki w w/w terminie wymagany jest kontakt do godziny 12:00 na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  1. Konkurs należy przeprowadzić zgodnie z regulaminem i instrukcją, która będzie przesłana wraz z materiałami konkursowymi. Instrukcja może wprowadzić drobne zmiany regulaminu. Na stronie www.jersz.plznajduje się aktualny regulamin konkursu ENGLISH HIGH FLIER. Informacje na temat przebiegu konkursu i jego zmian np. terminu będą aktualizowane na bieżąco na stronie www.jersz.pl.
  1.  W czasie trwania konkursu, uczeń może mieć ze sobą czystą kartkę i wykorzystać ją jako brudnopis. Komisja winna sprawdzić kartki uczniów przed rozpoczęciem się konkursu. Uczniowie nie mogą się wymieniać kartkami, ani korzystać w czasie pracy z niedozwolonych materiałów i pomocy dydaktycznych oraz z kalkulatora i środków łączności, w tym z telefonów komórkowych, smartfonów itp.

 

Szkolny Koordynator Konkursu

Agata Maksymczak-Terech

Blue Flower