Konkurs English High Flier XIX edycja 12.12.2019
Wszystkich chętnych uczniów zachęcam do wzięcia udziału w konkursie.
Poniżej regulamin konkursu English High Flier :
- OrganizatoremXIXedycji konkursu Eglish High Flier jest firma edukacyjna Łowcy Talentów – JERSZ.
- Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych klas 5, 6, 7 i 8 oraz uczniów szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych z podziałem na kategorie wiekowe.
- Zawody mają miejsce tylko raz – 12.12.2019 r. w godz. 13:00 - 14:00 (45 minut - test, 15 minut - sprawy organizacyjne).Uczeń rozwiązuje test w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnej Komisji.
- Odpowiedzi zakreślane są na specjalnej karcie odpowiedzi, która po zawodach przekazana będzie organizatorowi. Uczeń dostaje tylko jedną taką kartę.
- Warunkiem przystąpienia szkoły do konkursu jest udział w nim minimum 11 uczniów z całej szkoły orazprzesłanie prawidłowo uzupełnionej KARTY ZGŁOSZENIA do dnia 29.11.2019 r. Kartę zgłoszenia należy uzupełnić na stronie internetowej WWW.JERSZ.PLlub uzupełnioną przesłać Pocztą Polską na adres: Łowcy Talentów – JERSZ, ul. Dębowa 2, Wilczyn, 55-120 Oborniki Śląskie ( Kartę zgłoszenia –wypełni koordynator szkolny: Agata Maksymczak -Terech)
- Konkurs jest przedsięwzięciem samofinansującym się. Zebrane fundusze organizator przeznacza na nagrody (45% wpływów) i techniczną obsługę konkursu. W związku z tym proponuje się, aby rodzice ucznia deklarującego udział w konkursie wpłacali wpisowe w wysokości10 zł.
- Test konkursowy jest testem jednokrotnego wyboru (30 zadań z odpowiedziami A, B, C, D, E z których dokładnie jedna odpowiedź jest prawidłowa) dla uczniów szkół podstawowych oraz testem wielokrotnego wyboru (28 zadań z odpowiedziami A, B, C, D z których każda może być prawdziwa lub fałszywa) dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Test jednokrotnego wyboru zawiera 10 pytań za 3 punkty, 10 za 4 punkty i 10 za 5 punktów. Na starcie uczeń otrzymuje 30 punktów, za poprawną odpowiedź odpowiednio 3, 4 lub 5 punktów, za brak odpowiedzi 0 punktów, za błędną odpowiedź odejmuje się mu ¼ punktów przeznaczonych na zadanie. W teście wielokrotnego wyboru na starcie uczeń otrzymuje 112 punktów, za poprawną odpowiedź 1 pkt, za brak odpowiedzi 0 punktów a za błędną -1 pkt.
- Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrody:
- A) Wakacyjny Obóz Talentów – o wartości 1 050 zł (w tym 8% VAT),
- B) Wakacyjny Obóz Talentów z dopłatą,
Nagrody z pkt A i B mogą nie zostać przyznane, jeśli brak jest odpowiednich funduszy wygospodarowanych w toku konkursu.
- C) nagrody rzeczowe.
Nagrodę w postaci obozu można we własnym zakresie sprzedać (przekazać) innej osobie lub zamienić na nagrodę wymienioną w punkcie C (informacja o obozie jest dostępna na stronie www.jersz.pl). Dyplom laureata otrzymuje każdy nagrodzony uczeń. Odpowiednio uczeń, który uzyskał ponad 80% punktów, otrzyma dyplom uznania za zdobycie bardzo dobrego wyniku, a uczeń, który przekroczy próg 75% punktów, dyplom uznania za zdobycie dobrego wyniku w konkursie. Progi mogą zostać obniżone. Pozostali uczestnicy otrzymują dyplom uczestnika konkursu. W poprzedniej edycji konkursu w roku 2018 na 8 491 uczniów przyznano 7 nagród A) 13 nagród B) i 51 nagród C). Organizator zastrzega sobie prawo wręczenia dodatkowych wyróżnień lub/i przyznania nagród specjalnych.
- Rozdział nagród będzie proporcjonalny do udziału uczniów z poszczególnych klas, w przypadku małej liczby startujących mogą nie być przyznane nagrody w formie obozu.
- Organizator zobowiązuje się przekazać wyniki najpóźniej 6 tygodni po konkursie.
- Reklamacje należy zgłaszać do dziewięciu tygodni po konkursie, po tym terminie materiały konkursowe zostaną zniszczone.
- Jeżeli uczeń jest przekonany, że jakieś zadanie (pytanie) testu konkursowego jest źle sformułowane i trudno o jednoznaczne odpowiedzi powinien to zgłosić do sprawozdania pisanego przez szkolne jury konkursu. Wypełnienie karty odpowiedzi jest częścią konkursu. Błędne wypełnienie karty nie może być podstawą do reklamacji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowego testu sprawdzającego w przypadku wyników wskazujących na brak samodzielnej pracy uczestników konkursu, a w szczególnie rażących przypadkach do dyskwalifikacji szkoły.
- Pełnoletni uczestnicy oraz rodzice i opiekunowie prawni niepełnoletnich uczestników, w chwili wniesienia opłaty za uczestnictwo w konkursie, wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych uczestnika (klasa oddział i numer w dzienniku) na potrzeby realizacji konkursu.
- Testy konkursowe z kartami odpowiedzi i instrukcją dla Szkolnego Koordynatora Konkursu zostaną przesłane do szkół do dnia9.12.2019 r. W przypadku braku przesyłki w w/w terminie wymagany jest kontakt do godziny 12:00 na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
- Konkurs należy przeprowadzić zgodnie z regulaminem i instrukcją, która będzie przesłana wraz z materiałami konkursowymi. Instrukcja może wprowadzić drobne zmiany regulaminu. Na stronie www.jersz.plznajduje się aktualny regulamin konkursu ENGLISH HIGH FLIER. Informacje na temat przebiegu konkursu i jego zmian np. terminu będą aktualizowane na bieżąco na stronie www.jersz.pl.
- W czasie trwania konkursu, uczeń może mieć ze sobą czystą kartkę i wykorzystać ją jako brudnopis. Komisja winna sprawdzić kartki uczniów przed rozpoczęciem się konkursu. Uczniowie nie mogą się wymieniać kartkami, ani korzystać w czasie pracy z niedozwolonych materiałów i pomocy dydaktycznych oraz z kalkulatora i środków łączności, w tym z telefonów komórkowych, smartfonów itp.
Szkolny Koordynator Konkursu
Agata Maksymczak-Terech